|
|
Haftalık
Ders Saati
|
|
|
|
Ders
Adı
|
Toplam
|
Teori
|
Uygulama
|
Toplam Kredi
|
AKTS Kredisi
|
1'inci
Yarıyıl
|
Matematik-I |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
Fizik |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
Atatürk
İlkeleri ve İnkılap Tarihi-I |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
Türk Dili-I |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
İngilizce-I
|
4 |
4 |
0 |
4 |
4 |
Taktik
Harekatın Uns. ve Yön.-I |
4 |
4 |
0 |
4 |
4 |
Bilgisayar
Kullanımı |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
Otomotiv
Elektriği |
3 |
2 |
1 |
3 |
4 |
Ölçme Tekniği
|
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
Benzinli
Motorlar Teknolojisi
|
5 |
2 |
3 |
4 |
6 |
TOPLAM
|
28 |
24 |
4 |
27 |
30 |
|
|
2'nci
Yarıyıl
|
Matematik-II |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
Atatürk
İlkeleri ve İnkılap
Tarihi-II |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
Türk Dili-II |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
Psikolojiye
Giriş |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
İngilizce-II |
4 |
4 |
0 |
4 |
4 |
Taktik
Harekatın Uns. ve Yön.-II |
3 |
3 |
0 |
3 |
3 |
Hidrolik
Pnömatik
|
3 |
1 |
2 |
2 |
4 |
Otomotiv
Elektroniği
|
2 |
0 |
2 |
1 |
3 |
Alternatif Motor
ve Yakıtlar
|
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
Dizel
Motorlar Teknolojisi
|
4 |
2 |
2 |
3 |
4 |
Teknik Resim
|
2 |
0 |
2 |
1 |
2 |
TOPLAM
|
28 |
20 |
8 |
24 |
30 |
|
|
|
|
|
|
|
3'üncü
Yarıyıl
|
Demokrasi ve
Sivil Toplum |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
Sosyolojiye
Giriş |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
İngilizce-III |
4 |
4 |
0 |
4 |
4 |
Taktik
Harekatın Uns. ve Yön.-III |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
Bilgisayar
Destekli Çizim |
2 |
0 |
2 |
1 |
3 |
Malzeme
Teknolojisi
|
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
Termodinamik |
2 |
2 |
0 |
2 |
3 |
Hareket
Kontrol Sistemleri |
4 |
1 |
3 |
3 |
4 |
Güç Aktarma
Organları
|
4 |
2 |
2 |
3 |
4 |
Emisyon Kontrol
Sistemleri
|
4 |
2 |
2 |
3 |
4 |
TOPLAM
|
28 |
19 |
9 |
24 |
30 |
|
|
|
|
|
|
|
4'üncü
Yarıyıl
|
Harp Tarihi |
2 |
2 |
0 |
2 |
2 |
İngilizce-IV |
4 |
4 |
0 |
4 |
4 |
Taktik
Harekatın Uns. ve Yön.-IV |
3 |
3 |
0 |
3 |
3 |
Motorlu Taşıtlar
Mekaniği |
2 |
2 |
0 |
2 |
3 |
Motor
Test-Ayar |
5 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Servis ve Bakım |
5 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Makine
Elemanları
|
2 |
2 |
0 |
2 |
3 |
Yakıt Enjeksiyon
Sistemleri
|
5 |
2 |
3 |
4 |
5 |
TOPLAM
|
28 |
19 |
9 |
25 |
30 |
|
GENEL
TOPLAM |
112 |
82 |
30 |
100 |
120 |